Thursday, December 29, 2005

2005

Rudolph the red nose reindeer...

Dit jaar...

-mijn eerste volledige jaar aan het werk
-mijn eerste auto in de prak
-mijn eerste keer op de abdijtoren in Sint-Truiden
-mijn eerste keer in Amerika
-mijn eerste keer in Israël
-mijn eerste verhuis, van Sint-Truiden naar Hasselt
-mijn eerste keer spinnen
-mijn eerste Kerstmis sinds lang zonder Minou
-mijn eerste keer flamenco-dansen
-mijn eerste stapjes met HasseltLokaal.be
-mijn eerste Sensation White
-mijn eerste keer kuren in Spa
...

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wou van mijn laatste post dit jaar 'een specialleke' maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De foto's zijn met mijn eigenste pda getrokken vanop de abdijtoren in Sint-Truiden, net als zovele dingen in 2005 om nooit meer te vergeten. Om het goed op te bergen in een doosje en dat op tijd en stond nog eens te openen. 'Weet je toen nog, in 2005....'



1 Comments:

At 8:11 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Ouwelui en nieuwe collega's. Je hebt wat aan je fiets hangen, hé

 

Post a Comment

<< Home