Monday, January 02, 2006

gat in de lucht

Things are never quite the way they seem

Op 20 juli 2006 vindt er weer eens een World Jump Day plaats. Bedoeling is om met zoveel mogelijk mensen overal ter wereld op net hetzelfde tijdstip de lucht in te 'springen' (en vooral zo hard mogelijk weer neer te dalen), en dit in een poging om de baan van de aarde te veranderen. Op dit moment zijn er al meer dan 388.000 'jumpers' geregistreerd. Volgens de officiële berekeningen zijn er zo'n 600.000 nodig. Da's dus nog heel wat...
Ik hoop dat ik die dag een 'gat' in de lucht spring, da's weer eens wat anders...

1 Comments:

At 3:58 AM, Anonymous Anonymous said...

hihi ik hoop eerder dat ik een gat in de markt spring ;-) mja met wat vraag ik me dan weer af... en jij, niet TE hoog springen he, gater in de lucht maken regen you know!

 

Post a Comment

<< Home