Sunday, January 29, 2006

jippie

Zonet online vliegtuigtickets geboekt!! Joepie, van 9 tot 12 februari zit ik in het koude Noorwegen, op bezoek bij mijn zusje :-)
Wat we precies gaan doen, weet ik nog niet. Sowieso zal ik twee dagen mee functioneren in het gezinnetje, en dan in het weekend (als Heleen vrij heeft) ofwel skiën in Lillehammer ofwel een kort city-bezoekje aan Oslo.
Mijn vriend was graag meegeweest, maar na wat getel met vakantiedagen en deadlines op het werk voor ons alletwee, bleek alleen gaan de enige optie. En ook zo snel mogelijk vertrekken bleek de beste optie. En eerlijk gezegd: daar heb ik nu eens helemaal niks op tegen. Hoe sneller we nog eens kunnen koffieklatschen hoe beter. Olé!

7 Comments:

At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Cool. Letterlijk en figuurlijk.
Ik verwacht een uitgebreid verslag met veel foto's.

 
At 8:17 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

...en neem je snotvalling ook mee. Begraaf die diep in de Noorse sneeuw.
Breng wat goede lucht mee naar hier. We zitten hier opgescheept met stinkboel van het Ruhrgebied.
En doe de groeten aan Helena de viking. (en aan Olav, natuurlijk)

 
At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said...

jippieeeejeee kort maar krachtig! vier daagjes!!! foto's ja foto's en verslagje willen we zien :-) ik zie het zo al voor me, staalblauwe lucht, krijtwitte sneeuw...Do'tje en Helena met de mutsen op ... klik klik klik...

 
At 8:59 AM, Anonymous Anonymous said...

jaja ik kijk enorm uit naar de komst van mijn zus.
Woehoe.

Doe de yankie doodle.

 
At 1:24 PM, Anonymous Anonymous said...

En ik wil dus nog steeds mee...

 
At 2:14 AM, Blogger dorien said...

@ Christophe en Tine: kdoe mijn best :-)

@ bad mean & ugly: de snotvalling neem ik mee. beloofd. maar eerst wat oslo-anen (?) aansteken

@ de vriend: om 20 na 8 aan de incheckbalie (met ticket natuurlijk) en je kan mee ;-) Zo simpel ist soms

 
At 8:40 AM, Anonymous Anonymous said...

ja vriend zo simpel is het soms, en iedereen is even welkom. Vsndaag sneeuwt het terufg, speciaal voor u nog een vers laag van dat witte gedoe.
Tot een dezer dagen.

 

Post a Comment

<< Home