Thursday, February 23, 2006

en even more





Het moge duidelijk zijn uit de vorige post: die schans vonden we echt indrukwekkend. Ik probeer er een erezaak van te maken om in elke stad waar ik kom één of andere 'hoogte' te beklimmen met zicht op de stad. En dit was wel één van de wawste: op een fantastische skischans zie je daar een zonnig Oslo met bijhorende fjorden liggen. Waw waw waw!
We moesten daar ook op de foto met een bende Chinezen. Op de foto die ik nog heb kunnen nemen zie je Heleen tussen al die Chinezen (zie vorige post). Het volgende moment sleurden de Chinezen ons op hun foto's. Eerst moesten we breed glimlachend bij de hele groep staan voor enkele foto's, en dan was het tijd voor enkele individuele shots met telkens een Chinees tussen ons. We waanden ons wel even beroemder dan de paus :-)
En voor de rest laat ik de foto's voor zich spreken...

6 Comments:

At 9:11 AM, Blogger helena in noorwegen said...

de fotootjes (ik typ de hele tijd "fotootjes" omdat ik het afkappingsteken nog altijd niet gevonden heb op het Noorse klavier en omdat correct taalgebruik belangrijk is voor ons, Germanisten)spreken voor zich, en als ik ze tergzie, besef ik echt wel dat die schans hoog was en dat het super was. Ben bijna thuis om een fazantje te verorberen.
Liefs van uw bijna siamese zus hihi

 
At 2:23 PM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Waarom willen die Chineesies toch altijd op de foto met Europeanen? Zijn we zo 'adorable' of hoe zit het? :D

Geniet van jullie weekend!!

Moi...

 
At 11:59 PM, Blogger dorien said...

Ik heb er geen idee van, het leek wel een bombardement, en we geraakten amper nog uit hun klauwen...Als we eens Chinezen in Hasselt zien, moeten we hen dat dringend eens vragen :-) Kent iemand Chinees?...

 
At 8:07 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Neen, ik ken geen Chinees.

Ik kén wel een Chinees. En die wokt.
En ik ken el nog eentje. En die gokt.

Maar el zijn er nog een paal miljald (plusminus), maal die ken ik niet. En ik weet ik niet wat die allemaal doen. Maal omdat ze met zoveel zijn heb ik wel een velmoeden...

 
At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said...

hihi die chineeskes en japannerkes met hun kodakskes... tis nie minnekes!

 
At 2:48 AM, Anonymous Anonymous said...

...en ik mocht/kon dus uiteindelijk niet meer mee.

Filmpje op woensdag maakt misschien toch iets goed.

 

Post a Comment

<< Home