Wednesday, February 22, 2006

tak






Dat Heleen Noorse conversaties kan voeren, had ik al snel door, toen ze in de winkels met wat 'haddets' (daaagjes), 'taks' (bedankjes) en glimlachjes de mensen niet eens de kans liet te denken dat ze met een buitenlander hadden te maken.
Toen ze me, voor de Holmenkollen-schans, ook nog eens de geschiedenis van het schansspringen uitlegde, stond ik helemaal perplex. Ik vond haar net één of andere reporter ter plaatse, en besloot dan ook tot een foto-shoot over te gaan. Eén van de vele foto-shoots uit Noorwegen.

En het beste nieuws van al: zaterdag landt ze -voor eventjes- op Belgsiche bodem. Tak!

8 Comments:

At 9:18 AM, Blogger helena in noorwegen said...

hhahaha, vind die fotootjes wel grappig. Takk dat je naar Noorwegen gekomen bent Do, en kijk er al naar uit om je zaterdag op Zaventem te zien, want deze keer hoeven we er geen afscheid te nemen en dat mag ook wel eens vind ik zo. Je inspireert mij.

 
At 3:06 PM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

WAAAA... wat scary, die schans :D.

leuke fotootjes, leuke zus ook, denk ik!

Amuseer jullie, Do en Helenaaa!

 
At 1:21 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Eerst gaat Do naar Noorwegen.
Nu komt Heleen naar België.

Ze zijn echt onafscheidelijk, die twee! Virtuele Siameesjes...voor eeuwig aan elkaar gebonden. En wee diegene die het waagt....

Het gaat een leuke ontmoeting worden tussen niezende zusjes: Noorse bacilletjes die Belgische collegae ontmoeten. De clash der minusculen.

Have fun!

 
At 1:26 AM, Blogger dorien said...

zolang die tovermengeling der minusculen niet leidt tot de eerste vogelgriep-verschijnselen, is dat voor mij allemaal best ok :-)

 
At 4:07 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Ophokplicht?

 
At 6:19 AM, Blogger dorien said...

voor minuscule medionen, bedoel je dan ? ;-)

 
At 9:55 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Néé, minuscule medionen mag je niet ophokken.

Siameesjes met druipneusjes daarentegen..

 
At 9:41 AM, Anonymous Anonymous said...

amai, ik kom weer een kér te laat hier... wat een prachtige foto's...weet je, ze zoeken misschien nog een stadsfotograaf bij hasseltlokaal... Ik zou zeggen, stel je kandidaat :-D

 

Post a Comment

<< Home