Sunday, March 19, 2006

doe ik graag

Hier zit ik dan.
Met mijn laptop voor mij.
Meegesleept naar hier
Meegesleept naar daar
Voor het eerste weekend in mijn leven meer naar mijn laptop gekeken dan naar televisie.
Historisch?
In mijn geval wel, ja...
Een workaholic?
Op dit moment wel, ja...
Stikkapot?
Dat ook, tis alsof ik mijn examens herbeleef...
Me met rust laten?
Beter wel ja, nu toch...

Dat komt ervan als een mens hooi op zijn vork neemt.
Dat komt ervan als een mens het diepe inspringt.

Maar er staat ook zoveel tegenover.
Nieuwe vriendschappen
Spannende discussies
Deuren die opengaan
Inzicht in mensen en dingen

Dus ja, ik heb het er wel voor over
Mijn laptop moet me nog even vergezellen door de nacht
Dat doet ie graag
Dat doe ik graag

12 Comments:

At 2:32 PM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Daar zit ze - spookuur in aantocht - met haar laptop voor haar.
Ze sleept haar bedenksels mee, naar hier, naar daar.
Ze heeft lef, ze leeft, ze leeft graag.
Ik heb haar graag.

 
At 1:15 AM, Blogger dorien said...

Of hoe Eefje steeds weer datgene zegt, waar je op dat moment best wel behoefte aan hebt. Bedankt! En daarom, maar ook om heel wat andere dingen, heb ik 'haar' al even graag ;-)

 
At 6:53 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Aha, een nieuwe post. En een mooitje! Twee keer prijs.

's Avonds laat moet je met andere dingen bezig zijn. Geen werk, geen laptops, geen mails.

't Is goed voor eventjes. Maar pas op. Vòòr je het weet...

 
At 7:26 AM, Blogger helena in noorwegen said...

daar zit ze, te denken aan de dromen die ze niet kan dromen omdat haar werk haar in beslag neemt. Maar Do zou Do niet zijn als ze toch even gaat piepen op mijn blog en een klein postje doet. Zo ken ik je zus. Yoga hier, yoga daar, hopelijk voel je er iets van. Weet in ieder geval dat ik aan je denk meissie. En al de Olavs met mij.

 
At 6:51 AM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

AMAAII DOOOOO,
wat een 'aangename comments' krijg jij te lezen... :D. Niet te doen (trekt één wenkbrauw omhoog)!

 
At 9:49 AM, Blogger dorien said...

Oooooh Eefje, heb hem er maar meteen afgehaald. Bedankt :-) Enne...tot woensdag :-)

 
At 12:10 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Te laat..ik heb het al gezien. Leuke fans heb je, Do, en zéér behulpzaam!

 
At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said...

arg, ik was te laat om die mooie comment te lezen dus zul je hem me moeten mailen of vertellen Dodo :)

 
At 2:13 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Ik zal je wel op de hoogte brengen,Tine, en vanaf dan hoef je de wangetjes nooit meer rood te maken.
De comment bevatte een permanente make-up: rode kaakjes :)

 
At 1:55 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Last post on Sunday, March 19, 2006

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Chretien, ik heb ondertussen vernomen van CBG wat hier te lezen viel hihihi, je zal zien, mijn wangetjes zullen voortaan inderdaad altijd rood zijn...wedden? alhoewel ;-)

 
At 2:35 AM, Blogger dorien said...

elaba, lachende mensjes. Kben eens benieuwd naar die rode wangetjes :-) Maar er komt snel een nieuwe post...Met rode wangetjes :-)

 

Post a Comment

<< Home