Saturday, July 08, 2006

fragile not broken

Geschiedenis van een verhaal waarvan het einde nog niet geweten is. Want eerlijk...We willen het nog niet weten. We zijn er nog niet klaar voor. En waarvoor dan, dat is al een even goede vraag.
Maar ik weet hoe ik me voelde en voel, en dat ging en gaat van foto1 naar foto2 naar foto3 naar foto4 en weer helemaal terug. Tja.



Verward. Helemaal. Wat gebeurt er?



Dankbaar om veel liefde en vriendschap uit verwachte en onverwachte hoek. Daarom aan iedereen een kusje. Mwah.



De wereld inkijkend vol goede moed. Wat er ook komt.



En af en toe weer helemaal de oude :-)

13 Comments:

At 3:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Met de tijd weer helemaal de oude.

 
At 12:59 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

En ziedaar ons Do, buigzaam als riet en o zo sterk!

Sjieke post!

 
At 2:18 PM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Whoehoeee :D.

Krultang gebruikt bij die eerste? ;-)

Knap Do, hoe je worstelt, lacht, weent en overwint.

 
At 1:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Do, niet teveel met je vingers in het stopcontact zitten meid. ;-)


((Knuffels))

 
At 1:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Voordat Do breekt zal er nog veel meer moeten gebeuren. Ik ben ervan overtuigd dat je sterk genoeg bent. Ik heb zelf één ding ervaren: je maakt in het leven vele keuzes, en eigenlijk kan je geen 'foute' keuze maken. Zodra je een keuze gemaakt hebt, geeft dat je op één of andere manier een goed gevoel (anders zou je die keuze niet gemaakt hebben). En als het toch een keuze blijkt die niet zo goed is, dan kan je die toch nog ongedaan maken... (ik weet niet of de theorie altijd klopt, maar tot nu toe wel voor mij persoonlijk). In ieder geval heel veel sterkte om je weer helemaal goed te voelen (welke versie van de foto's dat ook is).

 
At 11:10 AM, Blogger dorien said...

@sjee: soms zou ik wel willen weten hoe lang precies...

@chretien: oh zo sterk, we zullen zien...Heb het gevoel dat nu pas alles een beetje aan het doordringen is. Maar kraken is voorlopig nog niet aan de orde :-)

@Eefje en Tine: krultang? stopcontact? niks van dat alles :-) Gewoon vooroverbuigen en dan de foto trekken. U heeft dus zicht op het plafond op de eerste foto ;-)

@Els: keuzes zijn idd nooit de foute, ook al besef je dat misschien pas later. Toch blijft het me fascineren hoe het leven van een mens een ketting is van bewuste en minder bewuste keuzes.

 
At 3:03 PM, Blogger Pieterjan said...

Eerste twee foto's zijn wel knap

 
At 12:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Dorien,

Ik heb vannacht over je gedroomd :-) We waren iets gaan drinken en dat was best wel gezellig. Ik stel voor dat we dat in het echt ook eens doen ;-)
Ik heb hier trouwens naar een emailadres gezocht, maar dat heb je goed verstopt. Als je wil mailen: katia.naam@gmail.com (in de veronderstelling dat je mijn familienaam nog weet :-p -> Ik ben er niet zo happig op om mijn emailadres op het net te gooien. awoert aan spam!)

Greetz,
Katia

 
At 11:59 AM, Blogger dorien said...

@pj: awel merci, de foto's waarop het beter met me gaat, worden niet meteen geapprecieerd ;-)

@katia: doe ik meis! Krijg je niet meteen n mailtje: kben op vakantie, maar we'll do it!!

 
At 12:45 PM, Blogger Pieterjan said...

Jawel, ik heb het het over de foto in het algemeen. Mijn mening over het model is in het algemeen positief.

 
At 2:20 PM, Blogger dorien said...

@pj: haha, dan ist goe ;-)

 
At 10:43 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

en...hoe zou het nu met 'de oude' zijn?

 
At 3:39 PM, Blogger dorien said...

Als je goed kijkt, zie je dat het met de oude best ok gaat. Een nieuwe is er niet.

 

Post a Comment

<< Home