Friday, August 11, 2006

poolster op de grond

I'll never be what you really need

Onderweg, eigenlijk toen ik al eventjes terug was, maar toch nog steeds onderweg, werd ik geflitst.
Ik herkende het blauwe licht meteen. Pats...
Te laat. Remmen had geen zin meer. Ik stond met mijn auto op één of andere fotorol van één of andere politiedienst. Dat wist ik wel zeker.

In het vliegtuig terug van een bestemming waarover ik het snel zal hebben, zagen we vanuit het raampje een stip licht die nog feller was dan de toch al erg opvallende lichtjes die België vanuit de ruimte doen gloeien.
Een poolster op de grond. Waw...
Te laat. Om de stip op de foto te zetten. De landing was ingezet. Dat wisten we wel zeker.

2 Comments:

At 6:10 PM, Blogger Pieterjan said...

De ster 'Brussels by night" of meer iets in de stijl van discotheek Illusion? Van het laatste zeggen ze trouwens dat hun laserlicht buitenaardse wezens op afstand houdt...

 
At 8:09 AM, Blogger dorien said...

Ik vermoed dat het een laserlicht was, hoewel het toch iets groter was dan een gewone stip. Tja, moeilijk te zeggen als je nog een paar honderden meters boven de grond zit...Als ik een ruimtewezen was, zou ik er nochtans net opaf komen. Maar ja, ik ben er dan ook geen...

 

Post a Comment

<< Home