Saturday, August 26, 2006

Prinsesje




Afgelopen week heb ik me af en toe een prinsesje gevoeld.

Zaterdag belandden we op een terrasje van een prachtig Antwerps restaurant. Aan de oevers van de Schelde genoten we er van de misschien wel laatste zonnestralen van augustus. En terwijl we onze maagjes vulden, maakten de schepen van de Tall Ships' Races zich recht voor onze neus op om naar de haven terug te keren. Waw!

En woensdag stapte, of nee -schreed- ik in Manchester het Midland Hotel binnen. Niet alleen erg luxueus, maar vooral heel stijlvol ingericht, en de plaats waar ooit de oprichting van Rolls Royce is beklonken. Ik was er maar al te graag wat langer dan twee dagen gebleven. Net zoals in Manchester tout court: een hele mooie winkelstad, en lang niet zo 'fake' als Londen.

5 Comments:

At 7:54 AM, Anonymous Anonymous said...

De tall ship races is iets waar ik al een paar jaar van zeg dat ik er naartoe wil maar telkens vergeet ik het weer. Typisch!
Het hotel in Manchester zie ik ook wel zitten voor een paar nachten :)
Enfin prinsesje, geniet nog na van de mooie momenten ;-)

 
At 5:30 AM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

'Behoorlijk' leuk ziet dat er allemaal uit :D. Hoop dat het je goed gedaan heeft.

 
At 3:02 AM, Blogger helena in noorwegen said...

waw.

 
At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Als je nog eens hotelletjes wil gaan uittesten: don't forget about me... (Ik hoop dat je je geamuseerd hebt!!!)

 
At 3:09 PM, Blogger dorien said...

@tine: nagenieten zal ik zeker nog doen, en die Tall Ships Race is echt de moeite. Volgend jaar zeker naartoe gaan :-) Net toen we van ons terrasje opstonden, viel er een drash van jewelste uit, we zijn dus nooit heel dichtbij geraakt, maar waw, wat een prachtige schepen!!!

@cbg: abolutely :-)

@hin: idd :-) Amper woorden voor ;-)

@els: volgende keer leggen we gewoon een bus in :-) (sorry: privéjet ;-)

 

Post a Comment

<< Home