Friday, August 04, 2006

voor mijn liefste















Ich bin dein siebter Sinn
Dein doppelter Boden
Dein zweites Gesicht

Tussenstops waren Luik en Oostende.

Aan Luik-Guillemins deed ik een terrasje met mijn ouders, die me naar de Thalys brachten en weer kwamen halen. Ik verwonderde me er over het station dat er ooit prachtig zal uitzien. Van de hand van één van de meest verrassende architecten van deze tijd. Santiago Calatrava. Een naam waar je gewoon beroemd mee moet worden.

Ik dronk flesjes en flesjes water aan de zee samen met mijn zusje. Voor één keer bleek zelfs de zee te warm. Het zand te warm. Alles te warm. Een trein zonder airco maakte het plaatje compleet.

Op naar mijn tweede week vakantie. Knekkedeng.

2 Comments:

At 11:53 AM, Blogger Pieterjan said...

Calatrava? Damn daar gaat mijn keuze voor een artiestennaam.

Geniet nog van je vakantie.

 
At 3:11 AM, Blogger dorien said...

Die vakantie is al voorbij. Back to work dus...
En idd: Calatrava...tkan niet mooier hè.
Khoop dat je snel een even goede artiestennaam vindt én me ervan op de hoogte brengt;-)

 

Post a Comment

<< Home