Thursday, September 14, 2006

stars are blind


Zonet toen ik mijn auto uitstapte kon ik mijn oren niet geloven. Wat zeg ik, ik kon mijn neus niet geloven. Want de geur van een zwoele zomeravond kwam me tegemoet. De geur van een warme, hete dag waar nooit een eind aan lijkt te komen.

Het deed deugd de zomer nog eens te ruiken. Voor mij een mengelmoes van zonnecrèmes, zomerse maaltijden, zout van de zee, en meer van dat alles. Vraag me dan ook niet wat die geur in hartje Runkst deed. Maar ze was er.

En het mooiste van al? Ik ruik ze nog steeds. Hmmmmm :-)

5 Comments:

At 12:17 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Het zout van de zee in Runkst. En je ruikt het nog steeds?

Ahum....

 
At 1:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Zelfs ik vind het heerlijk om nog wat te nazomeren. Hele mooie foto trouwens :)

 
At 9:35 AM, Blogger dorien said...

@bm&u:geloof het of niet, maar het was echt waar. Intussen is de geur weggeëbd...Misschien was het wel keukenzout ofzo, want ik rook heerlijke exotsiche gerechten. Dat is het voordeel van in Runkst wonen :-)

@tine: me too!! Het mooie weer heeft dit jaar al zolang op zich laten wachten, nu mag het dus nog wel even mooi blijven. Leve de (na)zomer :-)

 
At 10:12 AM, Blogger Pieterjan said...

Leuk te lezen, ik ben net uit Spanje gevlucht omdat ze daar het slechtste weer in jaren hadden.

 
At 11:21 AM, Blogger helena in noorwegen said...

en dan is daar de verkoudheid, waarvoor mijn excuses.

 

Post a Comment

<< Home