Wednesday, January 31, 2007

sprookje 3

In the summertime gaat het richting Australië.

Ik kan niet wachten, echt, ik kan niet wachten.

Een kamelentocht down under en ook nog kano erbij

Dagen en nachten natuur temidden van alles en niks

En me daarna vergapen aan de grootsheid van Sydney

Ik voel me een echte avonturier, een gelukzak ook. En wat het nog specialer maakt: ik zal de eerste Aerts (papa-kant) én Celis (mama-kant) zijn, die down under gaat. Oh, I just can't wait to be king:-)

Meer info over mijn specifieke reis vind je hier.

Labels: , ,

8 Comments:

At 9:12 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Een Aerts-Celis Aussi! Dat beloofd! We krijgen toch wel een superverslag, niet?

 
At 9:12 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

This comment has been removed by the author.

 
At 12:32 PM, Blogger Sjee said...

Wow, Do, down under! Enkele weekjes alles achterlaten en je zinnen zetten op alles en niks. Geweldig.
(Vooral die gigantische jetlag ;-p)

 
At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Echt geweldig, DE REIS van je leven!
Geniet ervan dodo :)

 
At 11:06 AM, Blogger helena in noorwegen said...

zoals parrain altijd zegt: heb je niemand nodig om je koffers te dragen?

 
At 4:01 AM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Een prachtige reis gewenst, Do.

 
At 2:24 AM, Blogger dorien said...

@bm&u: dat is dan officieel je tweede dt-fout van het jaar ;-) Alweer: aaaaaaaah. En wat dat superverslag betreft: kdoe mijn best!

@sjee: idd, alles achterlaten en de natuur in. En die jetlag, daar hoop ik niet te veel last van te hebben...Fingers crossed.

@tine: ja hoor, kijk er echt naar uit :-)

@helena, steeds welkom, zo'n hulpje, slaafje, sherpa ;-) Maar Dubai is halfweg, dus ik kom dan daarna wel eventjes tot daar!

@cbg: thanxx

 
At 9:14 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Grrrrr.....

 

Post a Comment

<< Home