Wednesday, May 09, 2007

Mijn visueel dna nu online

Alstublieft, u krijgt het op een schoteltje. Dank u Tineke om me hiernaar toe te brengen :-)

Ik moet zeggen, het was niet altijd even makkelijk kiezen. Is 's morgens niet uit mijn bed kunnen nu mijn slechtste eigenschap, of toch maar mijn enorm ongezonde eetgewoonten? En wil ik nu met de zeilboot op vakantie, of droom ik toch liever wat in het rond op een onbewoond kokosnoteneiland? Benieuwd of ook jij het zo moeilijk hebt met bepaalde keuzes, beste lezer ;-) In elk geval hebben mijn keuzes me een 69%match met een Australiër aan de andere kant van de wereldbol opgeleverd. Kijk eens aan.

Labels: , , ,

3 Comments:

At 8:28 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Een Australiër? Das ietekes meer dan toeval hé...

 
At 10:20 AM, Anonymous Anonymous said...

oh hoe leuk is dat, kom hem tegen daar.

 
At 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

ja, wonderen zijn de wereld niet uit zeggen ze...

 

Post a Comment

<< Home