Thursday, May 24, 2007

Soms droom ik wel ns dat de puzzel past

Toch raar hè, zo van die dagen, waarop alles gaat zoals je wil dat het gaat.
Of om het op z'n Bart Peeters te zeggen, zo van die dagen waarop de puzzel past.

Het kot wordt dan te klein, de antenne hoeft niet meer bijgestuurd.
Om God weet welke reden beweegt de wereld even met jou mee, en niet omgekeerd.

Je hoort de juiste dingen, je voelt de juiste dingen, je huppelt en je fluit.
De buitenwereld (waar dan?) heeft even geen vat op je.

Vandaag hoef ik dus geen te groot kot op mijn bord.
En moet er al helemaal geen mecanieker mijn antenne komen bijdraaien.

Want raar hè, het lijkt wel alsof de puzzel even past...

Labels: , ,

4 Comments:

At 11:43 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Dat zijn dus de 'happy days'. Genieten daarvan!

 
At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Geniet ervan meid!

 
At 2:38 PM, Blogger Sjee said...

Stuur die mecanieker eens bij mij langs ;-)

 
At 10:19 AM, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Een dag in de kleuren van je lievelingskleur :-). Moooi!

 

Post a Comment

<< Home