Wednesday, August 08, 2007

de kikkerprins


Een kikker aan mijn auto vanmorgen en een legertje buurtkatten dat erbij stond en ernaar keek. Een kikker dus, aan het begin van mijn eerste werkdag, na een maandje down under. Wat dat nu wil zeggen, daar ben ik nog niet uit. Het houdt me in elk geval bezig...Is het de prachtige Australische natuur die voor een laatste keertje naar mij knipoogt via een speciale zendeling? Balanceer ik misschien nog eventjes tussen beschaafd (de kat, het huisdier)en wild (de kikker, een heel wild beest ;-)? In elk geval was het wel een leuke verrassing, net als Australië. Een aborigine heb ik niet meegebracht, maar wel een hoop prachtige herinneringen! De foto is vanop het bootje dat me naar het Barrier Reef bracht.

Labels: , ,

2 Comments:

At 6:53 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Blij dat je terug bent. Ik hang aan jouw lippen als je gaat vertellen.

 
At 2:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Blij dat je terug bent skippy :)
Ben benieuwd naar de verhalen.

 

Post a Comment

<< Home