Sunday, October 07, 2007

birthday girl

Elke verjaardag en nieuwjaar heb ik het wel een keer aan de hand: lieve berichtjes vol mooie wensen, maar ik weet niet van wie ze komen. Het nummer staat meestal niet in mijn GSM, en dan begint dus de grote zoektocht naar de afzender (die geen naam achterlaat, want er wellicht wel vanuit gaat dat ik weet om wie het gaat...Niet dus).

Vandaag werd ik zelfs door zo iemand gebeld. GEBELD ja. In een zo neutraal mogelijk gesprek bedankte ik hem voor de verjaardagswensen. Want tja, ging het nu om een collega, een vriend van lang geleden, iemand die ik heel goed ken maar zijn nummer plots veranderd heeft...? Geen idee...Het gesprek begon met 'proficiat' aan de andere kant van de lijn en ik durfde echt niet te vragen wie daar aan die andere kant stond...

Even rondbellen, rondgoogelen zelfs, maar neen. Geen spoor. Het nummer deed nergens een belletje rinkelen. Dan maar een smsje naar het bewuste nummer: 'kan je geloven dat ik eigenlijk niet weet met wie ik zojuist heb gebeld (net wakker, herkende nummer niet)Help!'
Sms terug: 'Ik dacht het al...Onlangs waren we ong 3u samen nu jij'.

Ah, nog raadsels ook, en dat op mijn verjaardag, dus vroeg ik om wat hints. Uiteindelijk verloste de bewuste persoon me uit mijn lijden door terug te bellen. En na wat vragen en antwoorden viel 'mijne frank' :-) Toch fijn dat ik hem nu oprecht kon bedanken voor de verjaardagswensen. En nu jij ;-)

Labels:

2 Comments:

At 8:16 AM, Blogger helena in noorwegen said...

hihi lieve zus, mysterie opgelost. Nog 5 nog 4 nog 3 nog 2 nog 1...Hiep hiep hoera er is er eentje jarig hiep hiep hoera en kijk eens hoe ze lacht.

 
At 11:42 PM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

En uitgerekend op die dag laten de Kanaries het nog maar eens afweten hé. Hoe durven ze!

 

Post a Comment

<< Home