Saturday, October 27, 2007

the sky looks grey you make my day

Gisteren naar Axelle Red geweest in de Lotto Arena in Antwerpen. Wat een 'madam'. Voor België, voor solidariteit. Naïef en dom om in de goedheid van de mens te geloven, zo zei ze zelf.

Natuurlijk zong ze ook liedjes gisteren, prachtige liedjes, die af en toe door merg en been gingen. Zo puur, zo mooi, zo eenvoudig. Hieronder één van haar pareltjes die me toch wel bijna de tranen in de ogen brachten.



En terwijl we richting auto wandelden, hoorden we studenten meezingen met Night Of The Proms in het Sportpaleis. Ik voelde me een beetje oud worden (waar zijn die Night of The Proms-tijden gebleven????) maar ik had voor geen geld ter wereld van zaal willen wisselen :-)

Labels: , , ,

3 Comments:

At 4:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Dat kan niet anders dan een mooi, rustig en puur concert geweest zijn. :)

 
At 9:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Nu ik uw postje hier lees, besef ik plots dat ik nooit in mijn leven naar een Night of the Proms ben geweest.
Hoe vreemd dat ik daar nooit geraakt ben. Hmmm.

 
At 4:38 AM, Blogger dorien said...

@tine: idd, het concert komt binnenkort trouwens live op VT4. Moest je tijd hebben...en laat me dan zeker weten wat jij ervan vindt :-)

@christophe: gat in uw cultuur ;-) Een volgende keer dat je op bezoek komt in la Belgique kom je dus best wanneer het Night of The Proms is. Kwestie van de schade toch n beetje in te halen hè :-)

 

Post a Comment

<< Home