Saturday, December 29, 2007

2007 en 2008


Ik wens alle bezoekers van deze blog een fantastisch, wervelend, gelukkig, verrassend en eenvoudig 2008.

Fantastisch, ook al zal dat niet elke dag (helemaal) zo zijn; gelukkig maar want hoe weet je anders wat fantastisch ook weer is. Wervelend, omdat het leven volgens mij een wervelwind is en moet zijn. Gelukkig, maar ook een beetje ongelukkig, want daar leer je van bij. Verrassend, want gewoon is ook maar gewoon. Eenvoudig, omdat er al zoveel complex is...

Maar 2007 is nog niet voorbij, en gelukkig maar. 2007 dus. Het werd voor mij een jaar van vele pieken en dalen, van vallen en weer opstaan, van veel veranderingen, ook al heb ik dat nu pas door (nu ik voor een paar minuutjes achterom kijk). Een nieuwe liefde, een nieuw appartementje (mijn zoveelste: na enkele berekeningen heb ik de afgelopen 10 jaar op 9 verschillende adressen gewoond :-), een nieuwe kijk op mijn professionele loopbaan, nieuwe en teruggevonden vrienden, een reis naar mijn droombestemming Australië. En het is allemaal niet zo ingrijpend als het op papier (lees: op deze blog) doet uitschijnen.

Het waarom is simpel: ik volg mijn gevoel en heb in 2007 mijn leven meer dan ooit in eigen handen genomen. Ik weet waar ik naartoe wil en ik weet op wie ik kan rekenen. Een lieve zus, een pracht van een vriend, begripvolle ouders, een handjevol vrienden voor het leven. En dan blijkt alles als vanzelf te gaan. Misschien wens ik vooral dat laatste iedereen toe in 2008, inclusief mezelf ;-) Tot volgend jaar!

1 Comments:

At 3:46 AM, Anonymous Anonymous said...

lieve zus, see you soon in 2008.

 

Post a Comment

<< Home