Sunday, December 02, 2007

geheime acties

Geheime acties
In Hasselt Mechelen en Brussel
En als ik nu eens wist welk van de drie
de beste keuze zou zijn

Mijn hart weet het me morgen te zeggen
En anders hang ik morgenavond
tijdens de finale van Topmodel op KanaalTwee
een stad aan elk van de drie finalistes
Hanne wordt Hasselt
Ine wordt Mechelen
En Valerie wordt Brussel
Of een andere combinatie we zien wel
De winnaar is bij deze gewaarschuwd

Er hangt meer aan haar deelname vast
dan enkel haar modellencarrière
Ze zal me mee helpen een stad kiezen

Als mijn hart het me morgen niet (meteen) weet te zeggen
tenminste

2 Comments:

At 11:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Is Hanne je keuze geworden, of heb je op basis van andere dingetjes een beslissing genomen? Benieuwd, aan je gedacht.

 
At 3:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Brussel natuurlijk. :-)

 

Post a Comment

<< Home