Monday, December 03, 2007

Geluksdag met Maja de bij

Het moet vandaag wel mijn geluksdag zijn. Ik heb Maya de bij teruggevonden, ja Maya de bij. Mijn allerfavorietste programma op televisie vroeger. Ik had/heb een knuffelmayabij -die al jaaaren aan de bureaudeur van mijn papa hangt te zoemen- en heb uren geweend toen mama en papa me vertelden dat Maja de bij niet meer op televisie zou komen. Maar nu is ie terug, ik ben er YouTube en Jan (die een link op Facebook postte) er eeuwig dankbaar voor.

Jan (een Tsjech) zette weliswaar de Duitse versie op Facebook, maar ik ben op zoek gegaan naar de Nederlandstalige. Tot ik erachter kwam dat ik me een vrouwenstem herinnerde en besefte dat ik Maya de bij vaak in het Frans heb gevolgd. Maya l'abeille dus.

Hieronder een stukje jeugdsentiment. En voor de polyglotten onder jullie is nummertje twee de Nederlandstalige versie en nummertje drie de Duitse.





2 Comments:

At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said...

mooie Maya vandaag op p. 44,

 
At 1:46 AM, Blogger dorien said...

hihi, idd :-) Maar yankee doodle blijft de topper der toppers ;-)

 

Post a Comment

<< Home