Wednesday, December 19, 2007

When I'm 64

Een liedje waarmee ik voor het eerst te maken kreeg in het vijfde middelbaar. We moesten toen een aanal 'lege woordjes' invullen om het Beatles-nummer volledig te maken. Mijn leerkracht Engels mijnheer Noelmans constateerde dat we het liedje maar niks vonden maar liet ons weten dat we het ooit wel beter zouden vatten.

En voila zie, de man heeft gelijk gekregen. Dit is nu later als je groot bent, een diploma vol met leugens waarop staat dat je de waarheid kent ;-) Ik vind het in elk geval een fantastisch lied, en denk dan heimelijk aan mama en papa, nog geen 64, maar wel samen gelukkig.

4 Comments:

At 8:08 AM, Anonymous Anonymous said...

meneer Noelmans!
*denkt terug aan de grijze-rokjesperiode...*

 
At 8:49 AM, Blogger dorien said...

hihi, idd those were the days ;-) en denk maar aan wij in zo'n go-cart van aan zee op de vakantiebeurs, lol

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

soms denk ik dan, waarom wisten we toen niet wat we nu weten. Maar dan denk ik, dat maakt het interessant, dat leven van ons. Ontdekken, ervaren, begrijpen, ouder worden.

 
At 10:37 AM, Anonymous Anonymous said...

naar het schijnt is daar een foto van :-)

 

Post a Comment

<< Home