Thursday, January 17, 2008

een internationale verrassing



Uitnodiging gekregen voor een groot internationaal alumni treffen in Jena. Dit ter ere van het 450-jarig bestaan van de universiteit daar, waaraan ik een jaar heb gestudeerd. Ik kan al bij mijn vroeger kotgenootje Christian, die er nog steeds vlijtig voor dokter studeert, blijven logeren.

Benieuwd hoe alles veranderd is enzo, en blij dat ik mijn geliefde Ginkgo Biloba-bomen weer eens te zien krijg (Jena en vooral het 20km verder gelegen Weimar staan er vol van).

Maar versta me niet verkeerd: ik ben vooral blij om al die Zweedse, Griekse, Duitse, Franse, Tsjechische,... lieve mensen terug te zien die ik er heb leren kennen. Daarom dat ik al uitnodigingen heb doorgestuurd en het evenement op facebook heb geplaatst. Met hoe meer we zijn, hoe leuker :-) Und dann kann ich auch wieder mal Deutsch sprechen, oder besser: klatschen ;-)

4 Comments:

At 8:41 AM, Anonymous Anonymous said...

zo leuk dat je Jena terug even onveilig zal maken. Was gezellig daar.

 
At 12:37 AM, Blogger dorien said...

Haha, heel gezellig, zoals toen je tegen anna in het duits begon uit te leggen over die dropping in militair gebied :-)manmanman ;-)

 
At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Viel spass in Jena!

 
At 2:30 AM, Blogger dorien said...

@tine: danke schön :-) wird bestimmt toll!

 

Post a Comment

<< Home