Tuesday, January 29, 2008

feest



Champagne aan de zee.
Maar eerst een wandeling
Met wind rond de oren
Meeuwen die een badje nemen
Honden die het strand onveilig maken
En wij er middenin

Ons afvragend waarom we eigenlijk nog nooit een kat op het strand hebben gezien

Intussen stuurde ik ook een sms naar mijn zusje dat ik een krultang heb ja
Want dat wilde ze die dag weten

De champagne kregen we niet op
Gelukkig maar of we waren nooit thuis geraakt
En op onze eerste zeekat wachten we nog steeds
Gelukkig maar, of we waren ze nu nog altijd aan het aaien
Alleen de krultang, die is er, en die wacht, op de krulletjes van mijn zus

2 Comments:

At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said...

beetje jaloers dat je aan het zeetje was. Beetje blij dat je een krultang ter beschikking hebt. Hihi

 
At 7:02 AM, Anonymous Anonymous said...

haha ja das raar, ik heb ook nog nooit een kat op het strand gezien. :-)

 

Post a Comment

<< Home