Wednesday, January 16, 2008

In de film 2

Nog meer inspiritatie uit het dagelijks leven voor in de film.

Met vandaag:

-Collega-fotograaf Guido taxie't (zoals bij de vliegtuigen, kweet niet hoe je dat schrijft maar kwil wel dat iedereen begrijpt wat ik bedoel :-) me richting parkeerplaats. Nooit zo hoffelijk begeleid geweest bij 'het-auto-ter-plekke-en-rust-zetten'.

-Beplekkerd loop ik rond met metalen, parfum en zalfjes op mijn rug. En dat jeukt. Wat hopelijk wil zeggen dat mijn allergie gauw gedetecteerd wordt, want intussen staat zelfs mijn linkerhand vol rode bolletjes.

-Natuurlijke Captagon cadeau gedaan in de vorm van kiwi-bommen en mandarijnenstukjes. Nu nog hopen dat het de gewenste utwerking heeft.

Het kan uiteraard altijd spannender. Ik doe mijn best. Cut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home