Monday, January 14, 2008

In de film

Vandaag.

Mijn wekker om onverklaarbare redenen versprongen naar Abu Dhabi-tijd en dus ging hij helemaal niet af.

Gelukkig werkte mijn innerlijke klok wel iets of wat behoorlijk en zou ik niet al te laat op mijn werk aankomen.

Tot de plaatselijke bakker besliste om net graan te laten leveren en met zijn wagen de hele (doodlopende) straat (waarin ik dus vastzat) te blokkeren.

Toen kwam de vriendelijke bakkersvrouw me als een echte politie-agente helpen om toch een manoeuver te riskeren. Alle achteruitkijkspiegels werden ingeklapt en tot ons beider verbazing haalde ik het nog ook. Het scheelde millimeters.

Zo zou een film wel eens kunnen beginnen, denk ik. Alleen moet het vanaf dan wel spannender. Want nu zit ik op mijn werk, in de film moet ik dan een kat uit een boom gaan helpen ofzo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home