Sunday, February 24, 2008

ik ben fan

Bart Peeters
Bij momenten zo grappig,
Bij momenten zo vertederend
Eén van de beste concerten sinds lang
Sinds heel lang

Ik ben nog meer een fan (sorry papa :-)

Genk - STVV
Bij momenten zo groots,
Bij momenten zo klein,
Een uit-overwinning tegen vijand nummer één
Dat was al acht jaar geleden

Ik ben nog meer een fan (sorry Saartje :-)

En toch
Als je dan plots de volgende dag een telefoontje krijgt
Over je opa
En dat hij in het ziekenhuis is beland
Wil je alleen nog maar zo snel mogelijk daarheen

Want als ik nu eens van iemand een fan ben
Dan is het wel van hem

3 Comments:

At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said...

wij zijn naar de aftrap van de "slimmer dan de zanger"-tour gaan kijken, mooi, heel mooi zelfs. maar bv raymond was 2weken geleden in Genk ook zéér goed op dreef, massa's energie die tussen zaal en podium gingen.
blauw/wit verloren van stvv - mijn supportershart bloedt, maar hopleijk is dit een trigger om wakker te schieten.

 
At 9:00 AM, Blogger dorien said...

@reinbald: ja, dat geloof ik dat dat raymond ook goed was. soms is het ook leuk als je niet zoveel verwacht want dan komt er vaak iets heel moois op je af. en wat dat supportershartje betreft: volgend seizoen beter, of neen, toch maar niet, na 8 jaar mag het toch weer n paar jaartjes aan stvv zijn vind ik, nee? ;-)

 
At 8:26 AM, Anonymous Anonymous said...

En Parrain heeft meer dan 1 grote fan...

x Hannemie

 

Post a Comment

<< Home