Thursday, March 20, 2008

ik had het dus koud...

4 Comments:

At 10:00 AM, Blogger Bad, Mean, Ugly said...

Kun je niemand dagvaarden daarvoor? In de rechtzaal is het warmer :)

 
At 3:27 PM, Blogger Unknown said...

Het meisje met de zwavelstokjes... foto kan zo op de cover van dat boek :)

 
At 3:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Ocharme!

 
At 12:42 AM, Blogger dorien said...

@bm&u: ik doe mijn best, maar volgens infrax heb ik geen 'bewijsbare' kosten voor mijn drie dagen kou. Letterlijk aan de telefoon: "omdat het maar drie dagen waren wordt het moeilijk om je iets terug te betalen..." Dan denk ik: tot je zelf drie dagen zonder verwarming en warme douche zit, tssss.

@koendelvaux: hihi, is dat n compliment? zal wel niet :-)

@stijn: id :-( missed you @ barcamp

 

Post a Comment

<< Home