Monday, April 28, 2008

over prachtige weekends enzo

Een prachtig weekend achter de rug

Om verschillende redenen:
-een geslaagde mobile webcamp (foto's vind je via deze link). Vooral de foto's van lone black rider zijn waw: the shoots.
-een zonnetje om u tegen te zeggen. De Italiaanse buren deden er nog een schepje bovenop door zalig zomerse muziek op te zetten. Als het kon had dat moment voor mij eeuwig mogen duren.

Het deed me wat minder nadenken
-over mijn opa, die ik ben gaan bezoeken in een instelling. Waar ze weliswaar goed voor hem zorgen, maar ik zou hem liever weer gewoon vanalles in mekaar willen zien knutselen ofzo
-over STVV dat na veertien jaar degradeert. Sport maakt vaak heel wat los bij mensen. Vraag me niet waarom. In elk geval zal ik er zaterdag zijn, bij de laatste thuismatch van 'mijn ploeg' in eerste klasse.

1 Comments:

At 12:53 PM, Blogger Cursief Huigje said...

ik hoop dat we STVV zo vlug mogelijk terugzien in 1ste klasse, waar ze thuishoren.
Vanwege een Clubfan.

 

Post a Comment

<< Home