Wednesday, July 09, 2008

Oefening baart kunst: te voet door Truiense velden

In augustus vertrek ik op reis. Sommigen kennen de bestemming al. De ene wil in mijn schoenen staan, de andere verklaart me gek. Ik hou jou, bloglezer, nog even in spanning ;-). In elk geval vergt het enige oefening. En dat is dan ook wat ik afgelopen zondag samen met reisgenootje An heb gedaan: geoefend, en hoe!!

de grote markt van sintruin

veld met klaprozen nog dichterbij

kapelletje onderweg

an en ik

wijncafé onderweg

PS Wat ik eigenlijk nog nooit heb verteld maar waar ik toch een beetje fier op ben. Als je de Joker vakantiefolder van deze zomer openslaat op bestemming Australië, vind je daar een foto die ik heb getrokken (mijn naam staat erbij). Per bestemming kozen de makers van de brochure telkens twee foto's uit. Met een bejaard toestelletje en no-fucking-photoshop heb ik al die anderen met hun geweldige toestelletjes en technieken overtroefd. Ha :-).

1 Comments:

At 9:42 AM, Blogger Cursief Huigje said...

Schitterend!!

 

Post a Comment

<< Home