Wednesday, September 10, 2008

ik weet van niks

Vraag me de komende dagen niet wat er in het nieuws is geweest. Ik zal het niet weten, ik zal het niet kunnen zeggen.

En dat heeft alles te maken met de nieuwste cd van Bart Peeters, die in de auto het ochtend- en avondnieuws en zelfs de vallende sterren erbovenop heeft overgenomen. Geflitst worden zit er dus ook sneller in, maar ook dat is eigenlijk niet zo erg. Want ik luister voortaan naar zomerse accordeondeuntjes en prachtige vioolsolo's, gecombineerd met weeral zo'n rake teksten.

De cd is een vroeg verjaardagscadeautje (tis nog bijna een maand) van een vriendin van mij. Ze is de zoveelste vriendin die voor langere tijd naar het buitenland vertrekt. Naar Amerika. Ze laat me achter met een cd en de belofte dat we samen in Gent naar het optreden van Bart gaan zo rond de kerstperiode. Want dan komt ze even terug.

Ok, daar valt mee te leven :-) . Intussen weet ik dus van niks. Tis maar dat je het weet!

4 Comments:

At 11:35 AM, Blogger Sjee said...

Goh, heb zelf niets meer van dhr. Peeters vernomen sinds die avond in de Grenslandhallen.

Zing je in de auto luidkeels mee?

 
At 4:12 AM, Blogger dorien said...

uiteraard zing ik keihard mee (allé, dat begint hè, want eerst moet je de tekst toch n beetje kennen ;-). Dat meisje dat toen trouwens mee was naar het optreden in Hasselt, is het meisje waarover ik het heb in mijn post.

 
At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said...

bij ons zit de vorige cd van dé Bart bijna constant in de auto-cd-speler! En de kaarten voor de nieuwe show liggen al op mijn bureau.

 
At 4:33 AM, Blogger dorien said...

@cursief huigje: zaaaaaaaalige muziek hè. Ik weet nog niet welk liedje ik nu het allerallermooiste vind van de cd, maar andersomdag en 'van die zomerse dagen' zijn zooo mooi. Ook Sint-Fransiscus en california en en en ;-) Onze kaarten zijn ook bijna besteld voor het capitool in gent. Waar ga jij?

 

Post a Comment

<< Home