Tuesday, February 17, 2009

stokje!

Ik kreeg een stokje. Een virtueel stokje. Van cursief huigje, die een blog heeft waar ik het warm en koud van krijg. Omdat het zo'n eerlijke, mooie blog is. Dus bij deze neem ik het stokje heel graag over:

1. Wat staat er in het laatste SMS'je dat je verstuurde?
ok! tot strakjes.

2. Wat is het laatste eetbare voorwerp dat je in je mond hebt gestoken?
ontbijt heb ik nog niet binnen dus dat was gisterenavond een zalig stukje nougat. Jammie!

3. Wat is het laatste dat je hebt gecopy paste? (druk een keer op paste voor het antwoord)
de url van cursief huigje voor de link helemaal vanboven in deze post: http://cursief-huigje.blogspot.com/.

4. Wat is de laatste film die je in de cinema hebt gezien? Any good?
kan je geloven dat ik me dat met de beste wil van de wereld niet herinner.. Ik heb zoveel andere dingen te doen dat ik echt niet meer in de cinema geraak. Films genoeg nochtans die ik wil(de) zien: Batman, Australia, Loft. Allemaal gemist. Ik denk dat ik ergens in de zomer van 2008 naar een film ben gaan kijken, die me dus niet eens echt is bijgebleven. Oeps!

5. Wat is het laatste waaraan je geld hebt uitgegeven?
frikandelletjes in tomatensaus in het theatercafé van Hasselt. Een echte aanrader als je niet zoveel tijd hebt en heel graag 'ballekes' eet.

Bij deze geef ik het stokje door aan Sas van Gent, Goedles en Imke Dielen.

1 Comments:

At 1:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Leuk - straks eens werk van maken!

 

Post a Comment

<< Home