Tuesday, April 14, 2009

terug op de wereld

Een schitterende I love the 90s party op zaterdag. 22.000 mensen verzameld in de Ethias Arena. Een een dj die ons zo rond middernacht 'Angels' van Robbie Williams voorschotelt. De hele zaal zong van begin tot einde mee. Kippenvel. Gänsehaut. Goose bumps. Waren het gevolg. En dan was er die sterke vrouw Gala, de reünie van Ray en Anita van 2Unlimited en een geweldig gezelschap dat er net als ik helemaal voor ging. Ik geniet nog steeds na.

Zondag kreeg ik mijn klop. Maandag was die nog niet over. Gelukkig was het paasmaandag en viel ik er dus niemand echt lastig mee.

Vrijdag gaf 'mijn Jo' dan ook nog eens een ton voor zijn dertigste verjaardag. Tot een gat in de nacht zalig buiten op een terrasje babbelen en onnozel doen. Wat mijn zondagse klop er uiteraard niet minder op maakte.

Dus hier zijn we dan. Dinsdag en eindelijk een beetje terug op de wereld. Hallo daar :-)

2 Comments:

At 3:02 AM, Anonymous Bloem said...

Halloooo ;)

 
At 3:46 AM, Blogger dorien said...

Hey Bloem :-)

 

Post a Comment

<< Home